ضمن تبریک سال نو، تمامی سفارشات از مورخ 29 اسفند بعد از تعطیلات نوروز ارسال می‌شوند.

منو

تضمین اصالت کالا

فقط کالای اصلی

بانی کالا اصالت همه کالاهایش را تضمین و همه آنها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا مجموعه بانی کالا  برای تامین کالاهای ارائه شده در فروشگاه خود، تنها با شرکت های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از بانی کالا خریداری می‌کنند. شرکت هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیر قانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایز کشورها، ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان تر است که در این کشور تولید شده اند.

فقط گارانتی اصلی

شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها درسایت این وزارتخانه ذکر شده باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند، بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت بانی کالا توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، در صورتی که  با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مسئله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و بانی کالا هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت. بنابراین کلیه کالاهایی که در بانی کالا عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت به فروش نمی‌رسد. از این رو بانی کالا اصل بودن همه محصولات موجود در وبسایت را تضمین می‌کند.

چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای اصلی است؟

1. بانی کالا صرفا کالاهای اصل و دارای گارانتی اصلی را در سایت به فروش می‌رساند.

2. کالاهای خریداری شده از بانی کالا دارای کارت یا برچسب گارانتی هستند.

3. در صورتیکه کالا یا گارانتی آن اصلی نباشد، شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحت هیچ شرایطی کالا را نصب و گارانتی نمی‌کند، لذا نصب کالا توسط شرکت، تایید کننده اصالت کالا و گارانتی آن می‌باشد.

4. فروشگاه اینترنتی بانی کالا بر خلاف فروشگاه های در سطح شهر، یک برند معتبر است. یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است، تحت هیچ شرایطی، اعتبار برند خود را برای منافع جزئی زیر سوال نمی‌برد، در حالیکه فروشگاه های در سطح شهر فاقد برند و نام شناخته شده بوده و ممکن است امروز باشند و روز دیگری نباشند.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی بانی کالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی بانی کالا